من احزانى ... انا لوحدى فى هذا العالم



من أحزانى

أين أنا

أنا لوحدى فى عالم كبير

بدون اى أحد يشاركنى

أحزانى وأفراحى

أنا التائه فى أحزانى

أبكى ولا أحد يرى دموعى

وأصرخ ولا أجد أحد يسمعنى

ولم أجد أحد بجانبى فى أحزانى

برغم أن العالم كبير

فأنا أحس انه صغير جدا

كاد ان يخترق عظامى

وأأأأأأأأأه

من ذلك الشعور المميت

أنك تعيش فى العالم بمفردك

بدون أن تجد أحد يشاركك أحزانك

بركوته الرومانسى

هناك 5 تعليقات:

  1. طول ماانت معايا مبقتش خلاص محتاج ولا حاجه من الدنيا دى
    ولقيتنى بعيش احساس مش عادى ملوهش نهايه
    وحبك عمال يكبر جوايا فى كل يوم

    ردحذف
  2. لنبدأ السنة الجديدة بصفحة جديدة....
    لاتنظر الى خلفك فذالك ماضي يؤلمك....
    ولا الى اليوم فأنه حاضر يزعجك....
    ولا الى الأمام فأنه مستقبل قد يؤرقك....
    لكن أنظر الى فوق فأن لك ربا يرحمك....
    هذه أجمل كلمات نبدأ بها عامنا الجديد.
    وأنا :
    اعتذر لكل من أخطأت في حقهم بقصد او بدون قصد
    وأتمنى ان يسامحونني...فلا أعلم هل لعمري بقية أم سأرحل أنا والعام سويه...والى حبيب قلبى كل سنه وانت طيب وعام سعيد عليك يارب الجاى يكون اجمل واتمنى ليك اجمل عام

    ردحذف
  3. اليوم ليكن الشعااااااار:

    "حاسبوا أنفسكم قبل أن تحاسبوا وزنوا أعمالكم قبل أن توزن عليكم".

    وكل عام انتم بخير بمناسبة يوم ميلاد المسيح عيسى ابن مريم (صلى الله عليه وسلم).

    دمتم سعداااااااااء وإلى لقااااااااء أحبتي

    ردحذف
  4. وانت طيب يا جميل وسنه سعيده على الكل بس احب اوضح حاجه عيسى نبى وموسى نبى وكل من له نبى يصلى عليه والصلاه والسلام على سيدنا محمد اشرف الخلق وامام المرسلين عليه افضل الصلاه والسلام

    ردحذف
  5. كل كلمة حلوة قولتهالي و دي كل لحظة جامدة عشتهالي
    احلام في عمري انت جبتهالي يا حبيبي في هواك

    مش بس كلام بتقوله عليك مش بس حنان بلمسه في ايديك
    مش بس امان حسيته معاك
    في حاجات اكثر من كده بكثيير احساس جوايا ملوش تفسيير
    وكفاية عليا اكون وياك

    كل كلمة حلوة قولتهالي و دي كل لحظة جامدة عشتهالي
    احلام في عمري انت جبتهالي يا حبيبي في هواك

    ده انا ببقى معاك وبفكر فيك وبكون وياك وبحن اليك
    ولا ممكن يوم يا حبيبي انساك
    من غير ما تقول انا حاسس بيك ومنين حتروح الروح حوليك
    لو حتى بعييد العين شيفاك

    كل كلمة حلوة قولتهالي و دي كل لحظة جامدة عشتهالي
    احلام في عمري انت جبتهالي يا حبيبي في هواك
    توته

    ردحذف


اختر من قائمه التعليق باسم اختر مجهول ثم اكتب تعلق واضغط على كلمه كتابه تعليق

اجدد المواضيع

ahmed fawzy

عندك شكوى عندك استفسار ابعت لنا رساله علي اميل البلوج
واحنا هنرد عليك في اقرب فرصة

المدير المسؤل

للتعاون مباشرا مع الادار المسؤلة عن موقع مدونة البوم جديدولعرض الاقترحات الخاصة بالتتطوير فنحن نعمل من اجل تحقيق هدف واحد

دردشة مصرية _ دردشة عربية


المواضيع الاكثر مشاهده