نجوم اف ام Nogoomfm

حصريا اسمع نجوم اف ام مباشرة






اذاعة نجوم اف ام ngoumfm radio


اسمع نجوم اف ام مباشرة بدون برامج

حصريا اسمع نجوم اف ام 100.6

نجوم اف ام 100.6



رجاء الانتظار ثواني معدودة
النقل بسرعة 32 كب\ثانية


ملحوظه هامه : عدد المستمعين للاذاعه حاليا محدد وعند ظهور كلمه Ready فهذا يعنى ان العدد كامل وجرب الضغط على رمز Play فى الاذاعه حتى تتمكن من الاستماع الى الراديو
عذرا .... قريبا سوف يتم بث الاذاعه بعدد غير محدود من المستمعين








هذه قائمة البرامج المذاعة على نجوم اف ام وميعاد بثها بتوقيت القاهرة


بدري على الفوافون كل يوم من 7-8 صباحا
عيش صباحك مع كوكاكولا كل يوم من 8-11 صباحا
المزيكا دي من موبينيل من الأحد للخميس 11-1 ظهرا
ساعة مختلفة مع ماكدونالدز من الاحد للخميس 1-2 ظهرا
انت و بس مع فيروز من الاحد للخميس 2-3 عصرا
وانت سايق خليك رايق 7up من الاحد للخميس 3-4 عصرا
متفوتش لحظة عالفودافون من الاحد للخميس 4-7 مساءا
أجمل سبعة الساعة سبعة من السبت للخميس 7-8 مساءا
البرنامج دة بتاع موبينيل من السبت للاربعاء 8-10 مساءا
ساعة مع لابوار من الأحد للخميس 10-11 مساءا
زيرو تلات لينكات الاحد و الثلاثاء من 11-12 مساءا
انا و النجوم و هواك مع اسامة منير الاحد و الثلاثاء من 12-2 ليلا
ساعة مع نجم من نجوم اف ام كل يوم من 3-4 فجرا
اغاني دينية كل يوم من 4-5 فجرا
من 1-3 عصرا الجمعة سمعنا يا سوبر نت
من 4-6 مساءا الجمعة وانت سايق خليك رايق
من 8-10 مساءا الخميس on the run
من 8-10 مساءا الجمعة بيبسي توب 40
من 10-11 مساءا الاربعاء ملعب طعمة ميلك
من 10-12 مساءا الجمعة ميكسولوجي

هناك 15 تعليقًا:

  1. احلى برنلمج

    ردحذف
  2. بسم الله الرحمن الرحيم
    انا بحب برنامجك اوى يا استاذ احمد وبتمنى كل اللى فى نفسه حاجه كويسه يقدر يحققها فى السنه الجديده وربنا يوفق كل اصحابى اللى على ابواب الامتحانات وكل سنه وانتم طيبين

    ردحذف
  3. برنامج عالقهوة من أحسن برامج الراديو....علاء

    ردحذف
  4. انا بحبك اوي يا يونس وبحب الناس الريقه الي بتضحك ع طول

    ردحذف
  5. ميدو المصرى8 مارس 2012 في 7:09 م

    ازيك يايونس ممكن تجيب الفنان الكبير احمد عبد العزيز

    ردحذف
  6. انابحب البرنامج جدا انت بجد ياأحمد احلي مزيع في الدنيا انا نفسي اكون صديقه البرنامج

    ردحذف
  7. رحاب الحجار20 مارس 2012 في 6:24 م

    انابحب البرنامج جدا بجد ياأحمد انت احلي مزيع في الدنيا انا نفسي ابقي صديثه البرنامج

    ردحذف
  8. ازيك يا يونس انا بحب على القهوه ممكن اكون صديقه البرنامج

    ردحذف
  9. بجد برنامج تحفه ممكن اكون صديقة البرناتمج

    ردحذف
  10. بحب برنامجك أوي يايونس,.........ويارب دايما ناجح

    ردحذف
  11. ممكن يا يونس تقول لريم احمد بيحبك اوى وربنا يسعد ايامك

    ردحذف
  12. اشرف برنس القهوة22 يونيو 2012 في 1:59 ص

    انا بحبك اوي يا يونس وبرنامجك الجميل وابتمنالك كل التقدم والاظضهار

    ردحذف
  13. يااستاذ احمد انا بحب برنامجك جدا بس ياريت تعرفنى ازاى اشترك ف البرنامج ع الفيس بوك

    ردحذف
  14. ازيك يا احمد عامل ايه انا بحب اسمع البرنامج بتاعك دايما انا احمد مجدى من القليوبية

    ردحذف
  15. ازيك يا يونس بحبك اوي اوي وبجد احب اسمع كلامك انت وكل ضيوفك في حياتي وببقا متفقله جدا لما بسمعك

    ردحذف


اختر من قائمه التعليق باسم اختر مجهول ثم اكتب تعلق واضغط على كلمه كتابه تعليق

اجدد المواضيع

ahmed fawzy

عندك شكوى عندك استفسار ابعت لنا رساله علي اميل البلوج
واحنا هنرد عليك في اقرب فرصة

المدير المسؤل

للتعاون مباشرا مع الادار المسؤلة عن موقع مدونة البوم جديدولعرض الاقترحات الخاصة بالتتطوير فنحن نعمل من اجل تحقيق هدف واحد

دردشة مصرية _ دردشة عربية


المواضيع الاكثر مشاهده